Hallo forum leden, ik heb een vraag over Verspreidingswachttijd - min instellen [minder] en opslaan werkt niet meer met SABnzbd-4.3.3Beta1.
De instelling blijft niet bewaard, blijft 0 andersom + plus instellen en opslaan werkt goed.
http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/config/switches/
SABnzbd v4.3.3Beta1 log
Met SABnzbd v4.1.0 is het mogelijk om bij Verspreidingswachttijd een negatief getal in te voeren en op te slaan.
SABnzbd v 4.1.0 log
Verspreidingswachttijd veranderingen worden niet opgeslagen / SABnzbd-4.3.3Beta1
Re: Verspreidingswachttijd veranderingen worden niet opgeslagen / SABnzbd-4.3.3Beta1
Dat klopt.
Waarom zou je een negatieve waarde instellen? Dan zou een download een negatieve tijd moeten hebben?
Waarom zou je een negatieve waarde instellen? Dan zou een download een negatieve tijd moeten hebben?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Re: Verspreidingswachttijd veranderingen worden niet opgeslagen / SABnzbd-4.3.3Beta1
Voorbeeld 15 min verspreidingswachttijd - SABnzbd-4.3.3Beta1
Met SABnzbd v4.1.0 komt dezelfde download normaal binnen zonder wachttijd.
propagation_delay = -90 is aan de hoge kant maar voor het testen prima, geen problemen ondervonden. Een enkele keer heb ik verspreidingswachttijd 20 minuten, (met SABnzbd-4.3.3Beta1) afhankelijk met welke provider de poster deze gepost heeft. SABnzbd v4.1.0 loopt gewoon door.
Met SABnzbd v4.1.0 komt dezelfde download normaal binnen zonder wachttijd.
propagation_delay = -90 is aan de hoge kant maar voor het testen prima, geen problemen ondervonden. Een enkele keer heb ik verspreidingswachttijd 20 minuten, (met SABnzbd-4.3.3Beta1) afhankelijk met welke provider de poster deze gepost heeft. SABnzbd v4.1.0 loopt gewoon door.
Je vult het verkeerd in. Je moet geen negatieve getallen gebruiken maar juist een positieve waarde. Gebruik gewoon 90 dus.
4.1.0 deed toevallig de absolute waarde pakken, dat was raar en daarom doen we dat niet meer.
Stel nu gewoon positieve waarde in, dat is hoe het moet werken.
4.1.0 deed toevallig de absolute waarde pakken, dat was raar en daarom doen we dat niet meer.
Stel nu gewoon positieve waarde in, dat is hoe het moet werken.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Met een positieve waarde wordt de wachttijd hoger.
propagation_delay = 90
screenprint 14 juli 2024, 14:24:12
De laatste download (24841 MB) is van 12:59 ( timestamp "1720954757")
Your time zone: zondag 14 juli 2024 12:59:17 GMT+02:00 DST
SABnzbd v4.3.3Beta1 log
propagation_delay = 90
screenprint 14 juli 2024, 14:24:12
De laatste download (24841 MB) is van 12:59 ( timestamp "1720954757")
Your time zone: zondag 14 juli 2024 12:59:17 GMT+02:00 DST
SABnzbd v4.3.3Beta1 log
Ja dat is toch wat je wilt? Dat hij 90 minuten minimaal oud moet zijn?
De delay wordt overigens maar 1x uitgerekend, bij het toevoegen van de Download aan de wachtrij.
De delay wordt overigens maar 1x uitgerekend, bij het toevoegen van de Download aan de wachtrij.
"Ja dat is toch wat je wilt? Dat hij 90 minuten minimaal oud moet zijn?"
Nee precies het tegenovergestelde, juist de verspreidingswachttijd verlagen.
SABnzbd v4.1.0 de download start meteen. geen verspreidingswachttijd, in v4.1.0 kun je een negatieve waarde opgeven.
Dezelfde nzb toevoegen aan SABnzbd-4.3.3Beta1, verspreidingswachttijd is 15 minuten.
Negatieve waarde opgeven werkt niet, wordt opgeslagen als "propagation_delay = 0"
"dat was raar en daarom doen we dat niet meer."
Het heeft nu geen zin om het betreffende nzb door te sturen, kan ook niet van te voren voorspellen welke post wel of geen verspreidingswachttijd heeft.
Nee precies het tegenovergestelde, juist de verspreidingswachttijd verlagen.
SABnzbd v4.1.0 de download start meteen. geen verspreidingswachttijd, in v4.1.0 kun je een negatieve waarde opgeven.
Dezelfde nzb toevoegen aan SABnzbd-4.3.3Beta1, verspreidingswachttijd is 15 minuten.
Negatieve waarde opgeven werkt niet, wordt opgeslagen als "propagation_delay = 0"
"dat was raar en daarom doen we dat niet meer."
Het heeft nu geen zin om het betreffende nzb door te sturen, kan ook niet van te voren voorspellen welke post wel of geen verspreidingswachttijd heeft.
Waarom laat je het veld niet gewoon leeg? Dan doet hij niks.
propagation_delay =
Veld leeg laten maakt niets uit.
Bij wijzigingen Opslaan in de webinterface wordt de waarde weer propagation_delay = 0
Download forceren lukt niet zoals in SABnzbd v4.1.0
Veld leeg laten maakt niets uit.
Bij wijzigingen Opslaan in de webinterface wordt de waarde weer propagation_delay = 0
Download forceren lukt niet zoals in SABnzbd v4.1.0
Als je de download Prioriteit op Forceren zet dan begint de download gewoon.
Als hij op 0 staat zou elke NZB gewoon moeten beginnen. Dat zie ik ook gebeuren bij elke test die ik doen.
Waar haal je de NZBs vandaan? Dit kan alleen fout gaan als de website die de NZB genereert een foute timestamp opgeeft.
Als hij op 0 staat zou elke NZB gewoon moeten beginnen. Dat zie ik ook gebeuren bij elke test die ik doen.
Waar haal je de NZBs vandaan? Dit kan alleen fout gaan als de website die de NZB genereert een foute timestamp opgeeft.
De meeste NZBs komen van Spotnet.
NZBs sla ik op en open deze in SABnzbd, meer controle.
Waarom het hier zich soms voordoet, geen idee misschien synchronisatie van servers?
Goeie tip, alleen de controle over de wachtrij raak je dan kwijt toch?
What priority to give them. Note that jobs with "Force" priority will ignore the paused state of the queue.
De meeste NZBs komen van Spotnet.
NZBs sla ik op en open deze in SABnzbd, meer controle.
Waarom het hier zich soms voordoet, geen idee misschien synchronisatie van servers?
Goeie tip, alleen de controle over de wachtrij raak je dan kwijt toch?
What priority to give them. Note that jobs with "Force" priority will ignore the paused state of the queue.
Update naar SABnzbd 4.3.3 Beta2 heeft het verspreidingswachttijd probleem verholpen.
De webinterface is aangepast, negatieve waarde instellen is niet meer mogelijk en niet nodig.
Bedankt voor SABnzbd update .
De webinterface is aangepast, negatieve waarde instellen is niet meer mogelijk en niet nodig.
Bedankt voor SABnzbd update .
Ja ik heb inderdaad toegevoegd dat als de waarde op 0 staat, dat we helemaal geen verspreidingswachttijd berekening doen.
Dan kan het ook niet fout gaan als er foute waardes in de NZB zitten.
Dan kan het ook niet fout gaan als er foute waardes in de NZB zitten.