Hallo,
Ik heb hulp nodig met deze foutmelding:
Fout tijdens het starten van SABnzbd. Bekijk de logfile.
Het probleem doet zich voor bij Spotnet op het moment dat ik bij een post op de Download knop klik. Er komt een Downloads "progress bar" in beeld, dan gebeurt er een tijdje niets en dan volgt bovenstaande foutmelding.
Het vreemde is dat het wel goed gewerkt heeft. Eerst bij de embedded SABnzbd maar ook toen ik later SABnzbd extern geinstalleerd heb kon ik 2x succesvol een download doen. Daarna kwam weer genoemde foutmelding.
Al veel geprobeerd, uninstall met Revo Uninstaller, Registry scans, alle bestanden van zowel Spotnet als Sabnzbd via Everything (zoek utility) verwijderd maar na een re-install komt deze fout weer terug.
Ik weet het nu echt niet meer vandaar deze vraag om hulp hier.
Wie weet de oplossing?
Vast bedankt!
Groetjes,
Cybertromp
Fout tijdens het starten van SABnzbd. Bekijk de logfile *** please help ***
-
- Newbie
Re: Fout tijdens het starten van SABnzbd. Bekijk de logfile *** please help ***
En wat zegt sabnzbd.log?
-
- Newbie
-
- Newbie
Sander, ik krijg de melding: New users are not allowed to post links
Kan ik de hele inhoud van de logfile hier dumpen als platte tekst?
Kan ik de hele inhoud van de logfile hier dumpen als platte tekst?
pastebin . com / kajsdflkjlkjasdf
... so: URL with spaces
... so: URL with spaces
-
- Newbie
Ik zie in https://pastebin.com/5eNgAqMj geen "Fout tijdens starten" ...
Ik snap de logs ook niet.
Kun je eens Sabnzbd afsluiten en de sabnzbd.ini weggooien? Pad staat in de logs.
Kun je eens Sabnzbd afsluiten en de sabnzbd.ini weggooien? Pad staat in de logs.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
-
- Newbie
Beste Safihre,
Ik heb de sabnzbd.ini verwijderd en opnieuw geprobeerd door in Spotnet een download te starten.
Er was geen verschil met de vorige situatie: Spotnet werkt normaal TOT je op de Download knop klikt.
Dan komt er vrijwel direct een hapering in de groene voortgangsbalk, soms gaat ie een klein stukje verder maar na enige komt de foutmelding zoals in de titel van deze post. Zo nodig kan ik een filmpje sturen.
Hier een nieuwe Pastebin met spatie in de URL , Zie svp 16.-7-2024
https://pastebin.com/BqN3UDbU
Dank weer!
Ik heb de sabnzbd.ini verwijderd en opnieuw geprobeerd door in Spotnet een download te starten.
Er was geen verschil met de vorige situatie: Spotnet werkt normaal TOT je op de Download knop klikt.
Dan komt er vrijwel direct een hapering in de groene voortgangsbalk, soms gaat ie een klein stukje verder maar na enige komt de foutmelding zoals in de titel van deze post. Zo nodig kan ik een filmpje sturen.
Hier een nieuwe Pastebin met spatie in de URL , Zie svp 16.-7-2024
https://pastebin.com/BqN3UDbU
Dank weer!
-
- Newbie
Beste Safihre,
De embedded versie van SABnzbd in Spotnet geeft dus de foutmelding.
Maar nu ik in Spotnet aangegeven heb dat SABnzbd extern gebruikt moet worden lijken de downloads NIET MEER vast te lopen en dat werkt zo ook prima natuurlijk.
Mogelijk door de verwijdering van de INI file?
Dus wat mij betreft de melding maar even als OPGELOST aanmerken. Hopelijk komt het probleem niet terug.
Bedankt voor de hulp!
Peter
De embedded versie van SABnzbd in Spotnet geeft dus de foutmelding.
Maar nu ik in Spotnet aangegeven heb dat SABnzbd extern gebruikt moet worden lijken de downloads NIET MEER vast te lopen en dat werkt zo ook prima natuurlijk.
Mogelijk door de verwijdering van de INI file?
Dus wat mij betreft de melding maar even als OPGELOST aanmerken. Hopelijk komt het probleem niet terug.
Bedankt voor de hulp!
Peter