Gratis iPhone applicatie voor SABnzbd+
-
- Jr. Member
Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!
Als het goed is werkt WOL weer! Zou je het voor me kunnen testen?
-
- Jr. Member
Versie 1.0 beschikbaar!
-
- Newbie
Ziet er goed uit kerel!TimWachter wrote: Versie 1.0 beschikbaar!
WOL werkt ook weer prima! Supermooi dat je nu ook min grote kan instellen!
1 klein schoonheids foutje:
Bij instellingen:
Wak On Lan ?
Verder super goed bezig!!!!
-
- Jr. Member
Is gefixt! Bedankt voor het melden!
Ik ben nog aan het broeden op een nieuwe manier van NZB toevoegen, een voortangs balk bij de status en de geschiedenis zichtbaar maken, maar dit is nog toekomst muziek.
Ik ben nog aan het broeden op een nieuwe manier van NZB toevoegen, een voortangs balk bij de status en de geschiedenis zichtbaar maken, maar dit is nog toekomst muziek.
Ziet er inderdaad weer netter uit, ook een mooie pop-up bij het niet beschikbaar zijn van de server.
2 tips die je wellicht nog kunt meenemen:
Als ik de zoekoptie gebruik en een NZB aanklik om te downloaden, krijg ik een 'Internal server error' melding. Dit klopt wel aangezien mijn pc niet aan staat. Hierin is alleen geen mogelijkheid ingebouwd om terug te gaan naar je zoek / instellingen scherm. Tip wellicht om de 'Internal error' melding te verduidelijken en de optie (net al bij de andere schermen) in te bouwen om terug te gaan naar je zoekscherm of homescherm.
Wellicht nog een tip om bij de pop-up bij je serverstatus te vermelden dat je je server instellingen nakijkt en zeker weet dat je pc aanstaat en on line is.
Wederom goed bezig. Keep up the good work!
Als ik de zoekoptie gebruik en een NZB aanklik om te downloaden, krijg ik een 'Internal server error' melding. Dit klopt wel aangezien mijn pc niet aan staat. Hierin is alleen geen mogelijkheid ingebouwd om terug te gaan naar je zoek / instellingen scherm. Tip wellicht om de 'Internal error' melding te verduidelijken en de optie (net al bij de andere schermen) in te bouwen om terug te gaan naar je zoekscherm of homescherm.
Wellicht nog een tip om bij de pop-up bij je serverstatus te vermelden dat je je server instellingen nakijkt en zeker weet dat je pc aanstaat en on line is.
Last edited by Ron1978 on February 8th, 2010, 3:59 am, edited 1 time in total.
-
- Newbie
Hey Tim,TimWachter wrote: Is gefixt! Bedankt voor het melden!
Nog een probleempje gevonden:
Bij instellingen en dan SABnzbd instellingen kan blijft hij altijd op poort 7 staan...
Zelfs als ik hem verander in 5050 en opsla springt het automatisch terug....
-
- Jr. Member
Het het gefixt! je krijgt nu geen internal server error meer.Ron1978 wrote: Ziet er inderdaad weer netter uit, ook een mooie pop-up bij het niet beschikbaar zijn van de server.
Dat is inderdaad een moeilijk punt om te fixen, hij wordt nu wel aangepast alleen niet als 'selected' waarde neergezet bij je instellingen. Zal even kijken naar een oplossingKiller_Sam wrote:Hey Tim,TimWachter wrote: Is gefixt! Bedankt voor het melden!
Nog een probleempje gevonden:
Bij instellingen en dan SABnzbd instellingen kan blijft hij altijd op poort 7 staan...
Zelfs als ik hem verander in 5050 en opsla springt het automatisch terug....
En inmiddels werkt de oplossing!
Last edited by TimWachter on February 8th, 2010, 7:49 am, edited 1 time in total.
ik krijg sinds dit weekend geen verbinding meer met de serverstatus, hij geeft een timeout.
via internet kom ik er wel gewoon bij op poort 5050. hebben meer mensen dit?
via internet kom ik er wel gewoon bij op poort 5050. hebben meer mensen dit?
-
- Jr. Member
Hallo Chatjozef
Dit weekend is er een update verricht aan de server waar WebSAB op draaid waardoor er restricties zijn voor welke poorten je kunt gebruiken. Weet je zeker dat alles goed ingesteld staat? Poort 5050 zou moeten werken.
Dit weekend is er een update verricht aan de server waar WebSAB op draaid waardoor er restricties zijn voor welke poorten je kunt gebruiken. Weet je zeker dat alles goed ingesteld staat? Poort 5050 zou moeten werken.
helaas, alles nog een keer na gecheckt, zelfs nieuwe api key gegenereert.
maar via websab geen verbinding. via iphone zelf is mijn normale sabnzbd wel te benaderen...
ik werkte altijd met 5050 btw.
maar via websab geen verbinding. via iphone zelf is mijn normale sabnzbd wel te benaderen...
ik werkte altijd met 5050 btw.
-
- Jr. Member
Je hebt gelijk! Poort 5050 werkt inderdaad niet. De beheerder van de host is op dit moment niet op msn, dus kan hem nu niet bereiken. Zodra hij weer online is zal ik vragen of hij de poort open wilt zetten.
-
- Newbie
1337 werkt ook niet bij mij...TimWachter wrote: Je hebt gelijk! Poort 5050 werkt inderdaad niet. De beheerder van de host is op dit moment niet op msn, dus kan hem nu niet bereiken. Zodra hij weer online is zal ik vragen of hij de poort open wilt zetten.
-
- Jr. Member
Die werkt bij mij dan wel weer, tenminsten net nog
Raar allemaal, ga het weer chekken! Anders zal ik maar even geld moeten gaan sparen en betaalde hosting aanschaffen.. (deze hosting heb ik gratis kunnen krijgen omdat de beheerder een 'vriend' is)
Raar allemaal, ga het weer chekken! Anders zal ik maar even geld moeten gaan sparen en betaalde hosting aanschaffen.. (deze hosting heb ik gratis kunnen krijgen omdat de beheerder een 'vriend' is)
-
- Newbie
Oeps sorry....TimWachter wrote: Die werkt bij mij dan wel weer, tenminsten net nog
Moest SABnzbd rebooten voor deze actie... was ik vergeten... werkt nu prima!
-
- Jr. Member
Haha kan gebeuren Hij is nog niet online dus heb het nog niet kunnen vragen.