Iemand nog problemen met SAB icm Eweka, en bestanden van ongeveer 390 dagen oud?
Ik krijg bij alles meldingen dat de bestanden niet meer op de servers staan. Mijn retentie is 600 dagen.
Het oudste bestand is 400 dgn.
SAB opnieuw geïnstalleerd en modem gereset. Mocht niet baten.
Graag jullie ideeën/bevindingen.
Ontbreekt op alle servers
Re: Ontbreekt op alle servers
Als servers melden dat ze een artikel niet hebben, is dat ook zo.
SABnzbd en je modem hebben daar geen invloed op.
Eweka meldt terug dat het artikel niet bestaat, anders zou SABnzb eindeloos blijven proberen.
PS: neem de retentie tijd claim van Eweka niet al te serieus.
Is dit toevallig een NZB die misgaat?
Heb je al meer oudere NZBs geprobeerd?
SABnzbd en je modem hebben daar geen invloed op.
Eweka meldt terug dat het artikel niet bestaat, anders zou SABnzb eindeloos blijven proberen.
PS: neem de retentie tijd claim van Eweka niet al te serieus.
Is dit toevallig een NZB die misgaat?
Heb je al meer oudere NZBs geprobeerd?
Het is een NZB van 400 dagen. En bijna alle oudere NZB bestanden gaan mis wegens incompleet.
Dan wordt er een hoop gepost en worden oudere bestanden eerder gewist, ivm de ruimte. Retentie van 600 dagen is maximaal, maar de capaciteit moet het wel toelaten.
Daar lijkt het wel op. NZB's van 200 dagen gaat prima, niets aan de hand.
In ieder geval bedankt voor de reply.
p.s. advies van Eweka probeer eens een andere newsreader......lol is er een andere dan
In ieder geval bedankt voor de reply.
p.s. advies van Eweka probeer eens een andere newsreader......lol is er een andere dan
Ik neem aan dat ze de gratis versies bedoelen, kan me niet voorstellen dat ze naar de concurent verwijzen
EaCy wrote: Ik neem aan dat ze de gratis versies bedoelen, kan me niet voorstellen dat ze naar de concurent verwijzen
Denk dat je je een beetje vergist met wat een reader is ;-)
Advies van het SABnzbd team: probeer eens een andere Usenet provider.TuffScout wrote: p.s. advies van Eweka probeer eens een andere newsreader......lol is er een andere dan
Kijk eens naar onze sponsor
Ik ga aan het einde van deze abo een andere proberen.
Veel donoren, maar welke is provider?
[edit] gevonden[/edit]
Veel donoren, maar welke is provider?
[edit] gevonden[/edit]
Last edited by TuffScout on January 16th, 2011, 2:23 pm, edited 1 time in total.