Sabnzbd repareert niet meer?
-
- Newbie
Sabnzbd repareert niet meer?
Ik heb een paar dagen geleden ge-update naar versie 7.20. Het lijkt er echter op dat downloads niet meer gerepareerd worden. Het downloaden eindigt en verifieren wordt gestart. Een aantal blokken missen, en met repareren wordt gestart. Korte tijd later wordt geprobeerd uit te pakken maar dit wordt afgebroken omdat er bestanden ontbreken. Alles wordt daarna verplaatst naar de iopgegeven folder. Kijk ik hier dan hebben de missende bestanden een .1 aan het einde van de naam. Ze zijn dus voor het repareren wel hernoemd, maar niet verder gerepareerd. PAR2 zijn wel gedownload en staan in dezelfde folder. Kan het zijn dat er een insteling fout staat? Is er een fix voor dit problem?
Re: Sabnzbd repareert niet meer?
Mogelijk zijn gewoon de posts incompleet? Gebeurt nog al eens.
Eventueel kun je met QuickPar eens proberen alsnog reparatie te doen.
Mocht het dat wel werken, laat dat even weten, dan kan ik het eens wat verder onderzoeken.
Eventueel kun je met QuickPar eens proberen alsnog reparatie te doen.
Mocht het dat wel werken, laat dat even weten, dan kan ik het eens wat verder onderzoeken.
-
- Newbie
Er waren inderdaad wel een flink aantal incompletes. De post was ook ruim 800 dagen uit, maar mbv een fill server nog wel binne te halen. Buiten SABNZB om was de post nog wel te repareren met Quickpar en naderhand kon het ook probleemloos uitgepakt worden. Dit is overigens de 4e of 5e download waarbij dit het geval is.
QuickPar is iets beter in reparatie dan de open source par2cmndline en lijkt de wat meer beschadigde par2 files soms ook te kunnen gebruiken.
Helaas is QP niet in een geautomatiseerde oplossing te gebruiken.
Helaas is QP niet in een geautomatiseerde oplossing te gebruiken.