Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Huucster
Newbie
Newbie

Re: Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?

Post by Huucster »

bedankt voor de link, maar dat is het algemene verhaal. Ook mij lukt het wel om al deze bestanden met Grabit te downloaden, maar met SABnzbd lukt het niet. Rara hoe kan dat? Maar vooral, hoe los ik het op?
Het downloaden gaat op zich perfect, maar zoals hierboven ook al beschreven gaat er iets mis tijdens het wegschrijven ofzo iets, dan komt deze foutmelding "Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?. Ik vermoed dus dat ik ook hetzelfde probleem hem met die mapbeveiliging waar hierboven over gesproken wordt, maar ik weet alleen iet hoe ik dit moet oplossen, daarvoor staat er hierboven te weinig info. Help svp want anders houdt het voor mij op wat SABnzbd betreft.
shypike
Administrator
Administrator

Post by shypike »

Zet SABnzbd in Debug log mode (Status pagina).
Download (of probeer) een kleine NZB en stuur de log file (op te halen op de Status pagina) naar [email protected]
Graag met de URL van dit topic.
Huucster
Newbie
Newbie

Post by Huucster »

sorry, maar dat is me echt te technisch. Kan ik ergens nog de oude versie downloaden. Heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik gisteren de nieuwe heb gedownload.
shypike
Administrator
Administrator

Post by shypike »

Waar ze altijd staan:
http://sourceforge.net/projects/sabnzbd ... bnzbdplus/

Een beetje community gevoel kan geen kwaad om open source te laten werken.
Je zou ook kunnen helpen het programma te verbeteren zodat
anderen ook geholpen zijn als deze bug verdwijnt.
Huucster
Newbie
Newbie

Post by Huucster »

Ik ben het daar helemaal mee eens. Wil me er ook niet te makkelijk van af maken, maar voor nu is de oude versie, die het hopelijk wel doet, al een hele opgave. Downloaden via newsgroepen is voor mij helemaal nieuw, dus vandaar. Maar super bedankt voor de link. Ga de oude versie morgen maar weer installeren en kijken wat die doet. Wellicht tot laterrrr
Post Reply