Hallo allemaal,
Als ik bijvoorbeeld de serie "House" download (in de categorie Series) zou er uitgepakt moeten worden in de folder "d:\downloads\series\house".
Deze folder "house" bestaat al in de folder "series".
Als ik nu SabNZBd laat uitpakken, maakt deze een nieuwe folder aan met de naam "House.1".
Dit doet hij waarschijnlijk omdat de folder House al bestaat, maar hoe kan ik er voor zorgen dat er geen nieuwe map gemaakt wordt en er uitgepakt wordt in de bestaande map House?
Ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is!
Grz Jarcol
Uitpakken in map waar uitpak-map al bestaat resulteert in map + .1
Re: Uitpakken in map waar uitpak-map al bestaat resulteert in map + .1
Bestaande mappen worden nooit overschreven, omdat je anders het risico op
onontwarbare mengelingen hebt.
De serie sorteer functie zou de map naam wel moeten hergebruiken, afhankelijk
van hoe je de zaak precies instelt.
Hoe zou ik dit moeten doen dan?shypike wrote: Bestaande mappen worden nooit overschreven, omdat je anders het risico op
Ik heb 1 map waar al mijn series in staan. Op basis van de nzb-filename zou deze in de goede sub-map van mijn serie uitgepakt moeten worden.
Categorien kunnen hierbij goed helpen. Een categorie kun je namelijk een specifieke plek meegeven waar je download neergezet moet worden. Dus maak voor de serie House een categorie aan die House heet en verwijs naar de directory waar jij hem wilt neer laten zetten. Als je in de queue/wachtrij je download voorziet van deze categorie: voila! staat hij na het downloaden altijd op de plek waar jij m wil zonder dat er een nieuwe house.1 folder wordt aangemaakt.Jarcol wrote:Hoe zou ik dit moeten doen dan?shypike wrote: Bestaande mappen worden nooit overschreven, omdat je anders het risico op
Ik heb 1 map waar al mijn series in staan. Op basis van de nzb-filename zou deze in de goede sub-map van mijn serie uitgepakt moeten worden.
Zie ook: http://wiki.sabnzbd.org/configure-categories
Dat was de oplossing! Thnx! had wat meer onderzoek moeten doen, my apologies!rvrutten wrote:Categorien kunnen hierbij goed helpen. Een categorie kun je namelijk een specifieke plek meegeven waar je download neergezet moet worden. Dus maak voor de serie House een categorie aan die House heet en verwijs naar de directory waar jij hem wilt neer laten zetten. Als je in de queue/wachtrij je download voorziet van deze categorie: voila! staat hij na het downloaden altijd op de plek waar jij m wil zonder dat er een nieuwe house.1 folder wordt aangemaakt.Jarcol wrote:Hoe zou ik dit moeten doen dan?shypike wrote: Bestaande mappen worden nooit overschreven, omdat je anders het risico op
Zie ook: http://wiki.sabnzbd.org/configure-categories