Hallo,
Allereerst heb ik de zoekfunctie van het forum gebruikt, maar daarin niets kunnen vinden,
ik gebruik Openelec op mijn mediamachine, en daarin het package SABNZBD-SUITE (icm sickbeard en couchpotato)
heeft altijd goed gewerkt, echter sinds de upgrade naar 0.6.10 een hardnekkig probleem
Sab draait perfect, tot het daadwerkelijk iets gaat downloaden, als dit gebeurd dan crasht het programma regelmatig
Althans, dat denk ik, want wat er gebeurd, de webpagina wordt ontoegankelijk vanuit de browser, en ik moet SABNZBD herstarten om het weer aan de praat te krijgen.
vervolgens zie ik 1 warnings staan bovenaan SABNZBD
als ik daarop klik krijg ik te zien:
2011-11-13 19:47:39,157 ERROR: Loading /storage/.xbmc/userdata/addon_data/service.downloadmanager.SABnzbd-Suite/admin/totals9.sab failed
nu heb ik geprobeerd deze file te deleten, dan maakt SABNZBD een nieuwe aan, en na verloop van tijd gebeurt het bovenstaande weer.
tevens heb ik geprobeerd deze file te vervangen voor een kopie van een andere machine waar het wel werkt.
Zoals gezegd gebruik ik openelec (linux)
deze versie: devel-20111031212952-r8688
sabnzbd versie: 0.6.10
Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld!
Bedankt!
Robin
Crash net na of tijdens downloaden
-
- Newbie
Re: Crash net na of tijdens downloaden
En kan je downgraden naar 0.6.9 en kijken of het probleem dan weg is?
-
- Newbie
Allereerst bedankt voor je reactie, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen, zonder de hele suite (zoals in eerste post beschreven) te verpesten.
kun je me vertellen hoe ik dat kan doen? (met andere woorden: is het net zo simpel als bij bijvoorbeeld couchpotato, een aantal bestandjes vervangen in de SABNZBD directory, of komt er meer bij kijken?)
ik vindt het niet zo heel erg om SABNZBD te moeten herconfigureren (want niet zo veel werk) maar ik wil liever mijn SB en CP niet om zeep helpen.
Groet
Robin
kun je me vertellen hoe ik dat kan doen? (met andere woorden: is het net zo simpel als bij bijvoorbeeld couchpotato, een aantal bestandjes vervangen in de SABNZBD directory, of komt er meer bij kijken?)
ik vindt het niet zo heel erg om SABNZBD te moeten herconfigureren (want niet zo veel werk) maar ik wil liever mijn SB en CP niet om zeep helpen.
Groet
Robin
ik heb ook geen idee hoe je dat op Openelec kan doen. Ik gebruik zelf Ubuntu Linux; daar is het een kwestie van de gewenste tar.gz downloaden, uitpakken, en SABnzbd.py starten.
Try chmod 755 /storage/.xbmc/userdata/addon_data/service.downloadmanager.SABnzbd-Suite/admin/*.*
It is not a perfect fix but mine has been working for 6+ hours steady without crashing since I did it.
It is not a perfect fix but mine has been working for 6+ hours steady without crashing since I did it.